tisdag 3 juli 2012

Dags att vakna nu

Oj, haha. Jag har redan glömt att jag har en blogg. Den blev bortglömd i flytten tror jag.

Livet rullar på i alla fall. Jobbar nu på tredje veckan på Sapa. Nattvecka, tröttsamt. Annars så gör jag inte så mycket. Ska försöka springa oftare nu också. Jag har ju fått förfrågan om att springa en sträcka i Kraftloppet för Grytgöls Bruks räkning. Det skulle vara kul, men jag har ju så jääävla dålig kondition. Orkar ju knappt springa 1,5 km utan att halvt avlida. Ska träna så mycket jag kan nu i alla fall. Sen tänkte jag anmäla mig till Norrköpings stadslopp också. Det är bu dock en mil (!), men då tävlar jag ju bara mot mig själv. Känner många som ska vara med också, så det blir ju lite av en kul grej bara :)

Just nu är vi på landet hos Veronicas mamma och tittar på Veronicas alldeles nybakade lillasyster. Sjukt liten!
Vi ska ut på promenad nu tror jag, så får se om jag skriver något mer senare idag. Börjar ju jobba 22:00.

Tja.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: