söndag 22 juli 2012

Fest

Tadaaaa!
Här är jag igen.
Jag finns fortfarande,. Jag är rätt så aktiv på Facebook, Twitter och Instagram. Jag vet inte varför jag inte bloggar lika ofta. Det kanske är för att det tar lite längre tid än att bara slänga upp 140 tecken på Twitter eller ett foto på Facebook. Jag ska försöka att blogga lite mer. I alla fall MINST en gång varannan dag. Det borde gå att lösa.

Idag har vi varit på inflyttningsfest hos Veronicas moster Annica. De har bott i sin lägenhet i nån månad redan, men festen var idag. Trevligt var det väl, även om jag inte pratade så mycket (sån är jag). Hade nog sett de flesta förut i alla fall. Vi cyklade dit också. Väldigt skönt att cykla på kvällen. Norrköping är en fin sommarstad. Det var lite konstigt, för det var kallare när vi cyklade dit, vid kvart över sju, än när vi cyklade hem vid elva nån gång.

Imorrn ska vi åka hem till mina föräldrar. Vi ska hämta lite hyllor som mamma köpte åt oss på IKEA. Om det är fint väder så ska vi nog bada också. Om jag inte blir ännu sjukare än jag är idag. Har nämligen fått AC-sjukad. D.v.s. en "Sitt-bredvid-en-AC-och-bli-förkyld"-förkylning.

På tal om hyllor förresten så kanske jag kan ta lite bilder på lägenheten imorrn och lägga upp här. Den är nästan helt färdig nu. Vi har fått upp det mesta på väggarna förutom fyra eller fem tavlor. Jävligt nöjd. En sak till som fattas är fler CD-skivor. Det ser lite tomt ut i hyllan ;)

Veronica och jag har kollat på tre av snitt av Criminal Minds nu. Jag vet inte vad det är som gör att man inte kan sluta kolla. Det är ju ändå så förutsägbart. Nån blir mördad, de letar efter honom i en halvtimme (realtid) och sen så antingen skjuter eller arresterar de honom. Ridå.

tNu ska vi sova.
Tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar