torsdag 3 maj 2012

Impulsiv is my middle name

Så... jag råkade visst beställa en ny gura igår. När vi var hemma hos mamma i tisdags så satt kag och kollade runt på 4sound.se utan större framgång. Då bad pappa mig om hjälpmmed nåt och jag sa till Veronica att "kolla om du hittar någon rolig" och sen gick jag ut. När jag kom tillbaka så hade hon hittat den. Den snyggaste gitarren jag sett. Gitarren med stort G. En Fender T-Bucket 300CE.




Så jäääävla snygg. Dels finishen/lacken, dels detaljerna på huvudet och runt resonanshålet. Jag vet ärligt talat inget om den, men enligt recensioner och omdömen så är det en superbra gitarr. Jag vet inte ens varför den heter T-Bucket. Är det en s.k. signaturmodell? Who knows?!
Recension kommer i alla fall när jag fått den. Nån gång under nästa vecka alltså.

Imorrn ska jag i alla fall klippa mig. Får se hur det blir.

Tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar