måndag 21 maj 2012

Två veckors uppehåll

Näe... nu är det tredje gången jag öppnar bloggen och trycker på "Nytt inlägg". Har verkligen ingen skrivlust just nu. Vet inte varför. Det kan vara, KAN vara, för att jag inte skrivit på länge. Kanske försvinner lite då. Under tiden jag inte skrivit har jag i alla fall klippt mig, köpt nytt matbord+stolar, ett spel och en skiva och flyttat ut och in Annica och Niclas.

Det har lugnat ner sig lite nu under veckan, så jag ska försöka skriva lite nu :) Men sen drar det igång igen till helgen.

Igår var jag, Sabin, Emma, Linn och Agnes på Kolmårdens djurpark. Bilder finns i Emmas blogg. Jag tog inte så många. Det är nog mest för att iPhone-kameran inte är så bra. Bättre än ingen, men fortfarande inte bra.

Nu ska jag sova.

Tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar