tisdag 8 maj 2012

Utmaningen; uppföljningen

Nu kommer frågorna till bloggutmaningen jag fick härrom dagen.

  1. Är du intresserad av sport? Om ja, vilken är din favoritsport? (jag vet inte varför jag ställde den frågan, jag är ju helt ointresserad av sport)
  2. Kör du bil ofta? 
  3. Vilket är ditt favoritband?
  4. Har du en favoritsiffra/favorittal?
  5. Skulle du vilja pröva att skjuta med pistol eller något annat vapen? (på en skjutbana, that is)
  6. Tycker du att du spenderar för mycket tid vid datorn? 
  7. Är du bra på att diska?
  8. Vilken är din favorit TV-serie
  9. Vilket videon på YouTube är den ABSOLUT bästa (enligt dig såklart)? 
  10. Hur många vänner har du på Facebook? 
  11. Anser du sig själv vara lycklig?

JAG UTMANAR: Sabin, Veronica, Matilda och Agnes. Skulle kunna utmana Maria som jag fick den av. Men hon har ju redan gjort den. Jag vet inte hur många/vilka mer som läser min blogg. I alla fall ingen annan som har en blogg. Oh well, om ni vet nån så vill så please share.




Jag vet att jag inte har skrivt något om den händelsefulla helger heller, men det kommer. En sak i taget. Nu är det sent och jag ska sova.

Tja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar