måndag 9 april 2012

Bildbomb

Tänkte jag skulle lägga in en hel del bilder ifrån påskhelgen. Vet inte exakt hur många det är, det får vi se.

I torsdags så slutade jag tidigt på jobbet så Veronica och jag knöt på oss de nya springskorna och flög ut i det fina vädret. 

Veronica racear på längs med E4:an.
Skogen bjöd på fina trädkorridorer.


På lördagen hjälpte vi Veronicas moster Annica's kille att flytta. Sen åkte vi ut till Veronicas mamma/mormor&morfar  på landet och åt påskmat och körde sexhjuling. Bonde 4 life <3 

På väg hem från landet stannade vi på Hemköp på Kungsgatan. De hade overstocked på godis tyckte jag. 

Vi köpte också sallad på Hemköp. Ananas, tomat, sallad, gurka, skinka, rostad lök,  olika meloner och lite sånt. 

Igår åkte vi hem till mamma & pappa för att grilla. Fick en påskpresent av mamma. Det är rockumentären om Tom Petty som jag skrev om i ett tidigare inlägg

På kvällen hem från päronen så kollade jag och Veronica på Black Swan. Rätt så obehaglig film men ändå jävligt snygg. 

Idag så hade vi bestämt att vi skulle städa inför visningen. Jag tog tag i mina t-shirtar för sortering. 

Sorterat och klart. Från höger: träningströjor, långärmade, färgglada, mörkare, bandtröjor och sist lite ljusare.  Glömde dock räkna hur många det blev totalt. 

Veronica lagade en god pastasallad med tonfisk och ägg! Supergod! 

Till kvällsmat blev det älgkalops. Den såg inte så god ut innan vi tinade den. 
Nu ska jag kasta mig i sängen. Imorrn väntar jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar