måndag 30 april 2012

Valborg

Fy fan. Idag var jag så jävla opeppad på att jobba. Vet inte varför. Var bara deppig typ. Det gick över sen framåt eftermiddagen och efter min och Veronicas sjukilometers löprunda var humöret på topp. Kan ha varit p.g.a. vädret också.

Idag var det ju (som jag och Matilda upptäckte på fikarasten) Valbogsmässoafton. Veronica och jag tänkte att vi skulle kolla på majelden i Folkparken, men vi blev så himla trötta efter vår träningsrunda och en kalasmåldid, så vi bestämde oss för att vi inte orkade.

Fireplace-app till datorn
Bättre än ingen brasa alls... 

Imorgon ska jag jobba några timmar så vi kommer ifatt på lagret, sen ska vi åka hem till mamma och följa med på marknad i Godegård. Det är rätt så kul med marknader, även om det som finns mest är godis, hyrfilmer och white trash-prylar. Måste bara komma ihåg att ta ut pengar innan vi åker ut till skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar